piątek, 29 września 2017

Miesięczny raport z testów - wrzesień

Standardowo rozliczamy się z miesiącem. Wprawdzie wrzesień jeszcze się nie skończył, ale czas na krótkie jego podsumowanie, bo już raczej nic nie zdąży do mnie dotrzeć na testy. Zauważyłam też tendencję sinusoidalną w moich testowaniach. Jeśli jeden miesiąc obfituje w różnorakie kampanie, to już następny pod tym kątem jest marny. Tak też jest i tym razem. Sierpień był na bogato. Wrzesień  w związku z tym łapie gigantycznego doła.

W zasadzie jedną, jedyną akcją testerską, do której udało mi się załapać, była kampania Nestle, w ramach której do Bąbla przyjechały trzy opakowania kaszek o owocowych smakach. 


Pod koniec miesiąca trafiła się z kolei kampania z portalu testmetoo, w ramach której będę testowała ściereczki Presto. Ale produktu jeszcze nie mam, więc pewnie standardowo, zaliczę tą akcję do raportu październikowego.

No i na koniec mały dodatek z zaległych testów. Otóż okazało się, że jakimś cudem zapomniałam wspomnieć o dwóch gratisach, które dotarły do mnie jeszcze w ubiegłym miesiącu. Pierwszy to przesyłka od Pampersa, zawierająca pieluszkę Pampers Premium Care w rozmiarze 4. Druga z kolei to kilka opakowań koziego mleka CapriCare 2.


Słabo, prawda? :)
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Komentarze motywują, także nie wahaj się - pisz :)